Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Siłownia - co i jak (nie chodzi o dietę ;) )

KaRzahni123

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej ćwiczę już od około pół roku, widać już u mnie nielada postępy i ogólnie jestem zadowolony :)

Jednak przy wzroście 180 z centymetrami ważę 70 kg i nie mogę przytyć. 

Dietę mam można powiedzieć własną (nie jest profesjonalna ale chyba okej, warto wspomnieć że jestem typem tego "super chudzielca" :) ) dużo białka i węglowodanów ale zróżnicowana i w miarę chyba zdrowa. Ćwiczę w domu bo mieszkam na zadupiu i mam za daleko, zrobiłem własny drążek i będę sobie teraz też na nim ćwiczył ale nie w tym rzecz. 

Chodzi mi o to w jaki sposób mam ćwiczyć (może jakieś wasze sugestie) i jeść (przed / po treningu) i porady?

Tak mam rozplanowane ćwiczenia na cały ćwiczeń i wgl ale strasznie ciężko przybrać mi na masie  <.<

Doje**ł jak sosna w dzika...

Opublikowano

Masowanie to przede wszystkim dokładanie kalorii do tego co jesz normalnie. Na początek oblicz swoje zapotrzebowanie i dołóż do tego 200-300kcal. Obserwuj swoje ciało, bo to też ważne, jeżeli nie zobaczysz przyrostu masy to dołóż więcej tych kalorii, tylko nie przesadzaj. Trochę to na pewno potrwa, musisz się do tego przygotować. Jedz zdrowo, żeby nie zaczęło się z ciebie wylewać, bo z takiej masy to dużo nie zrobisz:v

Piotr Szeliga - obserwuj go na fejsie, bardzo pozytywny człowiek i zna się na rzeczy. Niedawno przestał masować i zaczął redukcję, ale na jego fp znajdziesz dużo porad dotyczących jedzenia.

"Problemem nie jest problem.