Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Za ile sprzedać stronę?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie.
​Na wstępie powiem, iż jestem z pasji programistą, mam 13 lat. Strony robię z reguły na własny użytek, jednak znalazłem osobę (której w sumie nie znam) która chciałaby stronę w sieci www dla swojego serwera Minecraft. < nieważne w sumie :) >

Strona, o którą mi chodzi to:
http://minekok.ml/ (na nazwę domeny też nie zwracajcie, ma kupić domenę .pl)

Wstępnie powiedziałem mu 150zł. Wiem że strony u profesjonalistów kosztują od 500zł do 1500zł (najprostsza strona typu wizytówka), jednak jest to moje pierwsze zlecenie, więc nie chciałem wyceniać się na zbyt dużo :P

Tak więc główne pytanie to:
Ile ,,wziąć" za taką stronę?

​Proszę nie brać pod uwagę itemshop'u. Czekam na wasze opinie, chętnie też odbiorę krytykę ;)

Opublikowano

Przecież to jest zwykły bootstrap, skoro się uczysz to się ucz, obecnie nie ma co tutaj sprzedawać. Może spróbuj sam napisać responsywną stronę bez użycia frameworków? 

"Myśl, myśl, myśl..." - Kubuś Puchatek || "Manual, manual, manual..." - Kubuś Programista

"Szukaj, szukaj, szukaj..." - Kubuś Odkrywca || "Debuguj, debuguj, debuguj..." - Kubuś Developer

Potrzebujesz czegoś? Oznacz mnie @Salur

Opublikowano

https://validator.w3.org/nu/?doc=http%3A%2F%2Fminekok.ml%2Fstrona-glowna