Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Okulary przeciwsłoneczne

Arbich

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, szukam jakiś okularów przeciwsłonecznych do 200 zł. Czy w tej cenie da się kupić coś porządnego, czy muszę wydać więcej? Nie znam się kompletnie na okularach, a na dworze już słońce razi, więc chciałbym się zaopatrzyć.

Kocham mpcforum.pl!!!

18706.png

Opublikowano

Za 200zł na pewno da się kupić coś ciekawego, tylko, że nie podałeś żadnych konkretnych informacji. Nie wiemy nawet jaka płeć, a to odrobinkę ważne

"Problemem nie jest problem.

Problemem jest twoje nastawienie do problemu."

http://fabko.ovh - technik serwerów csgo:-)

Opublikowano

#up

chciałbym chciałbym chciałbym chciałbym chciałbym

#top

spokojnie znajdziesz cos rozsądnego w tej cenie, w internecie nie brak różnych modeli wiec kolor/kształt nie powinien byc problemem 

ae1d1005fe.png

Opublikowano

Ja na bazarku niedzielnym kupilem versace za 8zl. Fajnie sie w nich smiga.

Z tego co słyszałem na bazarku można kupić coś taniego co fajnie wygląda ale psuje wzrok :v

49yxrs.png

Opublikowano

200zł  to jak chcesz kupić okulary przeciwsłoneczne z logiem "RAZER" a normalne kupisz za max 15-20zł na pierwszym lepszym bazarku. 

Opublikowano

­Generalnie okulary które faktycznie chronią oczy przed szkodliwym UV i są przeciwsłonecznie nie tylko z nazwy to ceny się zaczynają od 80zł w górę. Także zaczynaj poszukiwań od tej granicy a powinieneś znaleźć produkt w miarę dobrej jakości.

Cyrk.png

Opublikowano