Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Parę pytań nt. hostingu oraz przenoszenia permisji z pukawka.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam tak bardzo mi pomagacie, że aż z chęcią tu wracam. :> 

Nie ukrywam, że w serwerach VPS jestem zielony, także bez zbędnej krytyki.

1. Jak chce wykupić serwer TS3 na OVH, oczywiście na VPS, to piszę coś takiego: 

KVM OpenStack
1 vCore
2,4 GHz
2 GB RAM
SSD 10 GB
Local Raid 10

To znaczy, że oni serwer ts3 stawiają mi na moim komputerze i to są wymagania, czy to jest sprzęt na którym oni stawiają? 

2. Czy jak mam serwer na pukawce, no i w sumie mam go zrobionego prawie do końca, to czy mogę jakoś wszystkie przynajmniej permisje, nie wspomnę o kanałach przenieść np na OVH?

Opublikowano

Jeśli masz serwer na pukawka.pl to nie przeniesiesz niestedy na serwer vps ponieważ nie masz dostępu do ftp by zgrać plik ts3serversqlite.db i to co masz to są dane techniczne vps'a na którym niestedy sam musisz zainstalować sobie serwer teamspeak3

AOWD3IA.png

Opublikowano

KVM OpenStack
1 vCore
2,4 GHz
2 GB RAM
SSD 10 GB
Local Raid 10

To znaczy, że oni serwer ts3 stawiają mi na moim komputerze i to są wymagania, czy to jest sprzęt na którym oni stawiają? 

2. Czy jak mam serwer na pukawce, no i w sumie mam go zrobionego prawie do końca, to czy mogę jakoś wszystkie przynajmniej permisje, nie wspomnę o kanałach przenieść np na OVH?

1. Jest to sprzęt który oni wydają tobie w dzierżawę.