Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jak wyglądają aktualnie cheaty?

Gość drejw

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Gram w lola od prawie roku, co jakiś czas mam przyjemność patrzenia na cheaterów. Niektórzy się starają z tym kryć, a niektórzy mają na wszystko wyjebane i nawet nie mają zamiaru tego w jakikolwiek sposób ukrywać, trochę śmieszne. Dopadła mnie myśli że też mógłbym spróbować coś tam na skryptach pograć, tylko że nie chce samemu mi się wbijać lvl'a a da się bocić to mógłby ktoś zarzucić jakimś poradnikiem jak tego dokonać? Mam jeszcze jedno pytanie; na czym opłaca się grać? Czy jest jakiś wybór? 

Opublikowano

Ja bym nie radził skryptować. Ostatnio sporo za to banują, i nie tylko konta na których skrypujesz, także powiązane (z tego co nieraz czytałem na forum). 

Opublikowano

Z tego co pamiętam to Volibotem można trochę powbijać poziomów, jest kilka poradników w specjalnym dziale. Jednak ostrzegam, duża część wspomagaczy jest wykrywana i banowana. Oczywiście nie ma gwarancji ani na to, że Cię zbanują, ani na to, że nie zbanują. Po prostu pisząc się na to ponosisz wysokie ryzyko.

"Człowiek człowiekowi człowiekiem, a kiwi kiwi kiwi" ~ Paulo Coelho

Opublikowano

na czym opłaca się grać? Czy jest jakiś wybór? 

Co wybrać? Bola, elobuddy, L# czy gosa? Argumenty w miare możliwości pls

Opublikowano

na czym opłaca się grać? Czy jest jakiś wybór? 

Co wybrać? Bola, elobuddy, L# czy gosa? Argumenty w miare możliwości pls