Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Wymiana Ram w Lenovo G40-30

gibkiwacek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemacie !  :)

Potrzebuje rady. Kupilem lapka, Lenovo G40-30. Żadna rakieta, wiem, ma byc do rzeczy biurowych. No ale w czym rzecz, mam firmowo wbudowane 2 gb ram z czego dostępne ( 1,89 gb ). Chcialbym ten RAM wymienic na inny, 4bg/8gb.

Tylko teraz pytanie ( tak jestem laikiem w tych kwestiach ) : Czy wystarczy, że kupie na allegro jaką kolwiek kostke RAM czy musi być jakaś specyficzna do tego modelu ? Widze jakies inne dane jak np 1600Mhz , 1,35 v  ale nie mam pojecia co znacza a widze ze przy roznych kostach sie różnią. Jaka była by najlepsza  ?

Z góry dziękuję za pomoc !   :) 

P.S. Jeśli napisalem thread w złym dziale to przepraszam i prosze modów o wybaczenie  :D Tylko dajcie znać gdzie przeniesliscie  :)

9ctDbVH.png

Opublikowano

Kup taką jaka masz albo podobną  1600Mhz to powinna pasować , trzeba wymienić pamięć tą co jest 

Mózg to nie mydło; nie ubędzie Ci go, gdy go użyjesz.

Opublikowano

@gibkiwacek jeżeli masz zintegrowaną grafikę w nim, a chcesz grać. To bierz dwie kości np. 2x4GB. Grafika zintegrowana korzysta z pamięci ram, więc im lepszy ram (wyższe taktowanie, niższe CL), oraz jeżeli są dwie pamięci (działające w dual channel), to masz więcej FPS. Samo dołożenie drugiej pamięci ram może ci wziększyć FPS niemal dwukrotnie (w przypadku integry).

"Jesteśmy ludźmi, bo popełniamy błędy i na nich się uczymy."

Opublikowano