Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Metin2 na nowoczesnym silniku graficznym

Sayque

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

Studiuję grafikę komputerową i ostatnio postanowiłem wrzucić swoje modele 3d do Unreal Engine 4 w celach "eksperymentalnych". Pokręciłem się trochę po interfejsie silnika, obejrzałem kilka tutoriali odnośnie blueprintów i stwierdzam że jest dość prosty w obsłudze. Pierwsze co przyszło mi, wieloletniemu graczowi Metina, na myś było to, żeby spróbować odtworzyć metka w nowym silniku. Tutaj rodzi się pytanie do osób obeznanych w temacie. Jak trudne byłoby "przepisanie" mechaniki metka (kod źródłowy metka "wyciekł" jakiś czas temu) na nowy silnik?

Jestem raczej zielony w tej materii, dlatego też moje pytanie może być głupie, jednak sednem tematu jest odtworzenie metka na nowym silniku i dlatego proponuję dyskusję na ten temat, może zrodzi się jakiś projekt :)

#edit

Innym silnikiem, o którym myślałem jest ostatnio udostępniony (darmowy) Amazon Lumberyard, który podobno posiada wsparcie dla gier sieciowych.

Opublikowano

Moim zdaniem jeżeli grafika byłaby 3x ładniejsza niż teraz na wszystkich serwerach, klient byłby zabezpieczony żeby nikt takiego samego serwera nie zrobił, nowe systemy unikalne poprawione wszystko co jest dostępne teraz to myślę że to by był fajny projekt.

Opublikowano

Np. Antaris xD

Co to ma znaczyć? Przecież Antaris będzie dalej na tym samym silniku.

Opublikowano

Witam wszystkich