Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jak podpiąć domenę pod serwer minecraft ?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak w temacie potrzebuje dokładnego opisu ponieważ jestem w tym zielony. Domene mam wykupioną na az.pl

O

/V\

/''\

Opublikowano

Więc musisz zmienić tzw. rekordy w "DNS" to masz przykład.

nazwa usługi : _minecraft

protokół: _tcp

host: Jak chcesz np adres mc.ip.pl to tam musisz wpisać mc a jak chcesz mieć adres jak na domenie to nic nie wpisuj.

piorytet: 0

waga : 0

port: (port serwera mc) 

Wskazanie: ip twojego serwera Minecraft (bez portu)!

Pozdrawiam Daniel P .

post-1476016-0-89420900-1457547098.png

Opublikowano

https://scr.hu/MVqq2G dodaje nowy rekord DNS typ SRV i gdzie mam co wpisać ?

O

/V\

/''\

Opublikowano

Polecam podłącz sobie domenę pod cloudflare.com a później bierz się za przekierowywanie - jest to szybsze i bardzo praktyczne narzędzie :) 

Opublikowano

@raxon Byś mógł mi to wyjaśnić ? na czym polega ta strona i co mam na niej zrobić ?

O

/V\

/''\

Opublikowano