Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Minecraft serwer na modach - kilka pytań co do serwera.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jako iż jestem kompletnie zielony w sprawach serwer, a mody. Chciałbym się zapytać osób, które się coś na tym znają. Paczka ma 100 modów aczkolwiek wydaje mi się, że ,,maszyna'' z enderchest za 30 zł powinna to utrzymać. Ram bez limitu, 10G dysku ssd. Paczuszka jest na 1.7.10. Jest do x-mod pack.

---

zy jest ktoś tak dobry i wyśle mi taki poradnik krok po kroczku.

3.Jeżeli będę wklejał mody na serwer to foldery z configu też muszę ? ( Wiele modów na początku potrzebuje wgrania ich tam)

4. Czy zrobienie serwera przez LAN i połączenie się z kolegą przez hamachi zadziała ?

5.Serwer mam zamiar na silniku Cauldron postawić i czy wgranie tam essentials będzie problemem.

Z góry dzięki i proszę o w miarę szybką odpowiedź.

Opublikowano

Witam. Jako iż jestem kompletnie zielony w sprawach serwer, a mody. Chciałbym się zapytać osób, które się coś na tym znają. Paczka ma 100 modów aczkolwiek wydaje mi się, że ,,maszyna'' z enderchest za 30 zł powinna to utrzymać. Ram bez limitu, 10G dysku ssd. Paczuszka jest na 1.7.10. Jest do x-mod pack.

---

czy est ktoś tak dobry i wyśle mi taki poradnik krok po kroczku.

3.Jeżeli będę wklejał mody na serwer to foldery z configu też muszę ? ( Wiele modów na początku potrzebuje wgrania ich tam)

4. Czy zrobienie serwera przez LAN i połączenie się z kolegą przez hamachi zadziała ?