Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,
Mam pytanie do tych starszych, bardziej doświadczonych użytkowników forum, mianowicie, gdzie studiować?

Jestem tegorocznym maturzystą, jako przedmioty maturalne wybrałem roz. angielski i geografię. Chciałbym się dostać na studia dzienne gdzieś w Warszawie. Moglibyście mi podpowiedzieć, na jaki kierunek mógłbym się dostać, aby potem godnie żyć i na jaką uczelnię? Sam jestem kompletnie zielony w temacie i nie chcę podjąć decyzji, której będę żałować przez całe życie. Z góry dziękuję za rady :)

rLIi2GI.gif

"Wszyscy jesteśmy wariatami, tylko nie wszyscy jesteśmy zdiagnozowani"

Opublikowano

Dobry jesteś. Kończysz średnią szkołę i nawet nie wiesz co chcesz robić? Może kontynuuj to na czym byłeś w szkole średniej. Co z tego, że Ci powiem, że kariera w Policji jest opłacalna jak możesz nawet się tam nie nadawać i nie dasz rady. Radzę kontynuować to co zacząłeś w średniaku. To, że wziąłeś  r. ang i geo to szału nie robi, więc nie oczekuj zbyt wiele, zdaj pierw maturę potem powiedź ile masz % z przedmiotów.

Opublikowano

Dobry jesteś. Kończysz średnią szkołę i nawet nie wiesz co chcesz robić?

Czyli ma tak, jak 80% uczniów liceum. Nic nowego. 

Popatrz po uczelniach, znajdź kierunek, na którym liczą się punkty z geografii i angielskiego, jeżeli Ci się spodoba, to złóż podanie.

Opublikowano

Zależy mi na sugestiach, nieważne czy sobie poradzę, czy nie. Po prostu dajcie jakieś rady, co do dobrego zawodu w przyszłości, a czego do tego potrzeba :)