Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Pisanie pluginów - jak się tego nauczyć?

KrejZi1337

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć jest jakiś sposób by nauczyć się pisać pluginy ? Trzeba płacić za jakieś poradniki czy są jakieś dobre bezpłatne ?

O

/V\

/''\

Opublikowano

@OldisPL jestem kompletnie zielony jeżeli chodzi o to więc mógłbyś mi to bardziej wyjaśnić ? jeżeli chodziło Ci o stronę javascript.pl to jestem na niej i co dalej ? nie wiem od czego zacząć. jeżeli chodzi o tą dokumentacje to co to dokładniej jest ?

O

/V\

/''\

Opublikowano

Do pisania pluginów, jak i samego programowania potrzebujesz:

- mózgu

- logicznego myślenia

- sprawnego poruszania się po internecie

- znajomość stackoverflow.com

- znajomość API bibliotek których używasz (w tym przypadku bukkitAPI)

- znajomość składni języka programowania

- znajomość metod podstawowych języka

Skąd się nauczyć kolega wyżej Ci już powiedział. (nie javaskript.pl, tylko javastart.pl)

Moja oficjalna strona! :)

http://socketbyte.pl/ 

Opublikowano

Do pisania pluginów, jak i samego programowania potrzebujesz:

- mózgu

- logicznego myślenia

- sprawnego poruszania się po internecie

- znajomość stackoverflow.com

- znajomość API bibliotek których używasz (w tym przypadku bukkitAPI)

- znajomość składni języka programowania

- znajomość metod podstawowych języka

Skąd się nauczyć kolega wyżej Ci już powiedział. (nie javaskript.pl, tylko javastart.pl)

Faktycznie, pisałem z telefonu i nie wiem czemu napisałem skript :v