Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Technik | Profesjonalny projekt Metin2

Wndr

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

­Polecam, jest to bardzo poważny projekt. Trzymam kciuki, o jak najlepszy start!

call of duty zombies GIF by Omaze

Opublikowano

jestem najlepszym technikiem w PL ale nie mam poczucia humoru :c

to znaczy że nie będę mógł się lanaować w Waszym biurze z kartonów?

Poczucie humoru nie jest wymagane, ale by się przydało.

Zapewniamy porządną, czerwoną cegłę. Ale widzę, że Pan nie jest zainteresowany współpracą. ;)

Cały czas czekamy na poważne oferty. Na razie żadna z nich nie była odpowiednia.

Opublikowano

Powiem Ci tak, z własnego doświadczenie wiem że technicy nie angażują się w "czyiś" projekt tak jak " swój " prędzej za sponsorujesz serwer dla kogoś kto się zaangażuje w pracę niż technik który będzie zwlekał z pracą.

Miałem "swojego" technika który zaczął dostawać nie niskie wypłaty przed pracą co było błędem i nie zrobił dosłownie nic. Dodam również że to nie był 1 lepszy technik.

Najlepiej znajdź osobę z którą się zgrasz, Ty dasz podstawy a On zrobi Ci serwery i wszystko będziecie prowadzić do końca razem dzieląc się zyskami.

Opublikowano

Bardzo fajna i konkretna prezentacja, chociaż wątpię abyś tutaj znalazł odpowiedniego technika ^^ ... Jak będziesz zainteresowany to mogę Ci podesłać 2 nr gg osób które potrafią i tworzą serwery-pliki od podstaw. Polecam

kot-i-pilnik-do-paznokci.gif

1844414647937941229037.png

Opublikowano