Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jak stworzyć grę polegającą na klikaniu?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej chciał bym stworzyć gre na pc "klikanie" czyli jak klikniesz w coś to masz 1 coins i upgrade do tego jaki program za darmo dobry i kawałek kodu by mi się przydał xD jestem początkującym więc dla tego pisze.

Opublikowano

Propozycja wyżej jest bardo dobra i trafiona w potrzeby stworzenia clickera, ale jak to zawsze ja polecam Unity 3D :D z tego powodu, że jest darmowy, jest pozornie prostym silnikiem i gra typu klikanie to jest dosłownie ok. godzina roboty ( nie wliczając tekstur itd. ale skrypty ). Także od Ciebie zależy, czy chcesz tylko stworzyć clickera i to wszystko, czy może się kiedyś trochę bardziej rozwijać w temacie tworzenia gier i wtedy Unity jest bardzo dobrym silnikiem.

2cf6pe0.jpg

"Hmm jak by to powiedzieć... Moje pierwsze wrażenie o grupie... Nie lubię was..." - Kakashi

Opublikowano

Możesz taką grę napisać w JavaScript metodą manipulacji DOM lub za pomocą canvas HTML5 (np. za pomocą biblioteki Phaser.js).

Opublikowano

Propozycja wyżej jest bardo dobra i trafiona w potrzeby stworzenia clickera, ale jak to zawsze ja polecam Unity 3D :D z tego powodu, że jest darmowy, jest pozornie prostym silnikiem i gra typu klikanie to jest dosłownie ok. godzina roboty ( nie wliczając tekstur itd. ale skrypty ). Także od Ciebie zależy, czy chcesz tylko stworzyć clickera i to wszystko, czy może się kiedyś trochę bardziej rozwijać w temacie tworzenia gier i wtedy Unity jest bardzo dobrym silnikiem.