Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

WYłącza się <sam>

Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć gdy prędzej siedziałem na komputerze  sytuacja wyglądała tak;

Odpaliłem Counter-Strike GO (przykład) gram sobie z 15 minut i wchodziłem po drabinie lub przechodziłem obok smoły (przy lagach) to ścinało mi komputer(lub grę) tak na 2-3sekundy i ogólnie wszystko chodziło dalej i było pikabelooo

Teraz gdy taka sytuacja się zdarzy komputer się wyłącza i tyle..    Może po to aby procesor się nie spalił,nie wiem nie jestem informatykiem&

Czy to wina kurzu który gdzieś tam się osadził?

Czy to wina radiatora? 

Miał może ktoś taki przypadek? 

Prosił bym o udzielenie jakiejkolwiek pomocy.. Daję + like i takie tam..\

dzęki

Opublikowano

Sprawdź sobie sam jak masz zasyfiony kurzem radiator i wyczyść. To samo z pastą , jak trzeba to posmaruj świeżą. 

Mózg to nie mydło; nie ubędzie Ci go, gdy go użyjesz.

Opublikowano

Sprawdz temperatury

Mi laptop sam sie wylaczal jak mial zbyt wysokie temperatury a potem jak cos sie w procku spalilo to po kilku minutach od wlaczenia wylaczal sie sam nawet przy 30 stopniach.

Opublikowano

Tylko że on potrafi chodzić pięć godzin i jest gitara 

Chodzi o sytuację w grach.. I to nie że odpalam grę i pach wyłączony.Tylko takie coś co opisałem,dlatego się dziwię i chciałem o porady zapytać zanim co kol wiek zacznę robić ;D

Opublikowano

To cokolwiek przynajmniej  zrób co ci doradzono.

Na forum nie ma czarodziei którzy rozwiązują problemy ze sprzętem na podstawie zerowej informacji.