Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Początek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zaczynam grę w Wowa, kiedyś wbiłem może 5 poziom i wyszedłem, teraz chcę pograć na poważnie, ale jestem kompletnie zielony, bardziej zielony niż pastwiska w Walii dla owiec i tak dalej, nie wiem kompletnie nic, a nie chce zaczynać i dopiero po jakimś czasie dowiedzieć się, że coś schrzaniłem i zaczynać od początku, chcę się komuś dać kilka porad na początek? Tylko proszę nie rzucajcie mi tutaj frazami z gry, bo za nic w świecie się nie połapie, Jaka klasa najlepiej pasuje do danej rasy? i tak dalej

Opublikowano (edytowane)

Ważny jest dobór klasy na początek, dobrze wybrać coś, co jest wszechstronne, wtedy możesz poznać jaką rolę w grze chcesz mieć, czyli tank, healer czy dps. Są więc postacie, które mogą być każdym specem (rolą w grze). Jest to plus, gdyż jeżeli zrobisz np. maga i Ci się nie spodoba, to nic nie poradzisz. Jeżeli zrobisz palladyna, to jeżeli znudzi Ci się bycie dpsem, to możesz zmienić się na healera czy tanka.

Co do roli, to na początek polecam bycie dps, gdyż nie zależy od Ciebie tak bardzo gra. Dungeony możesz spokojnie robić i nawet jeżeli nie będziesz sobie radzić, to będzie to szło dobrze.

Nie wiem czy grasz na globalu, jeżeli tak, to mimo wszystko polecę realm Burning Legion. Nigdzie indziej nie spotkasz tylu polaków, jest to plusem gdyż zawsze możesz odszukać ludzi, którzy Ci pomogą czy porozmawiać z nimi. Jak na początek to najlepszy wybór na realm.

Edytowane przez Priam
ulpdoa6f345.png

Opublikowano