Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Nowy w świecie Wow'a

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od niedawna zaczołem przygodę z wowem na prywatnym serwerze "PandaWoW 5.4.8 x100" i jestem kompletnie zielony i mam parę pytań odnośnie gry

1.Pierwsze podstawowe pytanie: Jaki jest cel tej gry ? Robienie Dangeonów Raidów , BG  czy jest jeszcze coś co zachęca ludzi do grania ?

2.Jakie są dobre profesje pod huntera i jak z nich korzystać ?

3.Co to są gems ,enchants ,consumables ?

4.Jakie "bonusy nwm jak to się dokładnie nazywa" w przedmiotach do PVE i PVP ?

5.Co to jest garnizon ?

Proszę o dokładne wyjaśnienie wszystkich wątków :P

Z góry dzięki :)

11760463123807208205.jpg

Opublikowano (edytowane)

Witaj.

1.Szczególnie właśnie robienie raidów inst no i oczywiście PvP jeżeli to już Ci się znudzi możesz także porobić stare instancje, raidy z poprzednich dodatków do gry co jest też ciekawe... Są też achivmenty(osiągnięcia gry) za które dostajesz np tytuły, mounty, pety co jest dosyć fajną sprawą... Jeszcze możesz robić różne questy eventowe (eventy w grze występują w jakieś święta np Wielkanoc) i za to dostajesz też ciekawe itemki, achivy, mounty ale wątpię że na prywatnym serwerze wszystkie eventy i achiwy działają dlatego uzbrój się w cierpliwość ;p