Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Potrzebuje Talii na Anduina Wrynn

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć jestem nowy w heartstone i wiem że będę potrzebował dużo kart ale czy ktoś może mi powiedzieć gdzie mam zbierać karty najlepiej dla Anduina i jaką talie złożyć pod pvp z kolegami?

Opublikowano

Wykonuj zadania innej opcji zarobku nie ma. Z arenami na razie daj sobie spokój, naucz się grać. Na początku kupuj same pakiety klasyczne, mają najwięcej przydatnych kart do decków.

Na razie wbij 10lv i stwórz takie coś z podstawowych kart: http://www.icy-veins.com/hearthstone/basic-priest-deck

Jak nazbierasz więcej kart to będziesz mógł pomyśleć nad czymś lepszym ;d

I polecam wbić 10lv każdą klasą, zdobędziesz za to golda, dowiesz się czegoś o innych klasach.

giphy.gif

Opublikowano

Kurcze grałem na kolege gra łowcą tyle kart dał prowokacyjnych oraz takie ze silnym atakiem lub zyciem ze nie mam jak go pokonac :/ jakies rady?

Opublikowano

Kurcze grałem na kolege gra łowcą tyle kart dał prowokacyjnych oraz takie ze silnym atakiem lub zyciem ze nie mam jak go pokonac :/ jakies rady?

Na karty o wysokim value czy po prostu silne musisz zatrzymać shadow wordsy, a poza tym decki dla kapłana są deckami dosyć randomowymi - jeśli siądą Ci karty możesz wygrać, a czasami tylko płakać całą grę. :v 

polecam tu zerknąć na decki: http://www.hearthhead.com/decks?filter=cl=5 które Cię zainteresują. Anduinem można serio grać pod wiele decków i strategii więc ciężko trafić w gusta czyjeś.