Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Mało klatek w grze Counter Strike: Global Offensive

Lou85

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem z grą Counter Strike: Global Offensive. Gram na laptopie Lenovo G500.(wersja z Radeonem HD 8750M, 6GB ram i i3)

Otóż, mój problem polega na bardzo małej ilości klatek na sekundę. Zacznę od początku, w cs'a gram od roku, 2 miesiące temu go odinstalowałem, ponieważ mi się znudził i chciałem sobie zrobić przerwę, wczoraj postanowiłem powrócić do gry, ale na wstępie po wejściu na deathmatch zastało mnie 40fps, nawet poniżej. Zawsze miałem około 150 na najwyższych ustawieniach, więc bardzo mnie to zdziwiło. Zajrzałem w opcje, ustawiłem wszystko na najniższe i włączyłem renderowanie wielordzeniowe. Dało mi to +- 10fps. Nie mogę zrozumieć o co chodzi, bo we wszystkich grach fps'y stoją na dobrym poziomie, na takim jakie były. Nawet GTA V działa na średnich ustawieniach graficznych działa w 50 fps, a coś pokroju Counter Strike'a w około 40 na najniższych? Ogólnie kiedy rozpoczynam grę mam około 130 fps, 10 minut później już 60, 20 minut później 30... Nie jest to kwestia temperatur, ponieważ są w idealnym położeniu, tym bardziej, że w innych grach czegoś takiego nie doświadczam. Sterowniki aktualne. Reinstalacje gry robiłem parę razy, próbowałem przerzucać na inne dyski, ale niestety nic to nie dało. Może Wy będziecie wiedzieli o co chodzi, z góry dziękuje za wszelką pomoc i pozdrawiam. Bateria jest ustawiona na najlepszą kondycję, nie mam włączonego oszczędzania energii.