Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz
  • 0

Problem z grami.

dawix2001

Pytanie

Opublikowano

Witam! Mam problem. Otóż każda możliwa gra mi się zacina sprawdzałem to na CS'ie, Issacu, Dont starvie i kilku innych.
Co może być problemem ?
Już mówię iż jestem zielony w temacie elektroniki więc prosiłbym o dokładne wytłumaczenia ;)

Dzięki!

post-659981-0-09053400-1452790539_thumb.png

post-659981-0-33669700-1452790545_thumb.png

post-659981-0-86261100-1452790549_thumb.png

11240_04_08_08_1_20_10.jpg

21 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Możliwe że masz na komputerze oprogramowanie malware - jest to oprogramowanie które spowalnia komputer. Zeskanuj komputer. Jeśli antywirus nic nie wykryje zaktualizuj sterowniki programem Driver Booster. W moim przypadku SlimDrivers nie wykrył  wszystkich aktualizacji sterowników.

Opublikowano

Nie pokazuję temperatury grafiki?

Jeśli chodzi o procesor to nie jestem pewien czy w spoczynku powinna być taka temperatura.

PS: Aktualizowałeś ten sterownik graficzny? Jeśli tak to czy coś to pomogło?

Opublikowano

Możliwe że masz na komputerze oprogramowanie malware - jest to oprogramowanie które spowalnia komputer. Zeskanuj komputer. Jeśli antywirus nic nie wykryje zaktualizuj sterowniki programem Driver Booster. W moim przypadku SlimDrivers nie wykrył  wszystkich aktualizacji sterowników.

Komp ledwo co po formacie. A używam go zazwyczaj do yt, fb i kilka 100% bezpiecznych stron.. No i mam tylko aktualnie cs'a zainstalowanego także czysto ;)

Opublikowano