Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Problem

bfffff

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem mianowicie kilka osób w szkole się ze mnie śmieje -,- mianowicie niby z mimiki ale to tylko te 8 osób nikt inny -,- Co im powiedzieć jak tak się duszą ze śmiechu ? Albo gdy coś sie stanie ktoś coś zrobi i krzyczą moje imię, rozwiązał bym to siłą ale jest tu i dziewczyna i osoba której nie zbyt mogę coś zrobić ze względu na duży przypał potem -,- Trenuję mma, kick boxing od 6 lat i chodzę na siłownie, w sportach walki osiągam ciekawe wyniki -,-.

Opublikowano

Możesz próbować śmiać się z nimi, unikać ich, ignorować ich, wmawiać sobie, że robią to by Cię zdenerwować bo właściwie z logicznego punktu na to wygląda, porozmawiać z nimi otwarcie na ten temat, dać im wycisk na lekcji WF   :yay:, jeżeli będą się z Ciebie śmiać do takiego etapu, że zacznie Tobie to szkodzić na psychikę to możesz porozmawiać o tym z dyrektorem albo 

"naśladujecie swoich starych jak patrzą na wasze mordy?"

­

Opublikowano

rozwiązał bym to siłą ale jest tu i dziewczyna i osoba której nie zbyt mogę coś zrobić ze względu na duży przypał potem -,-

Jak pierdolniesz jednemu, to reszta się odczepi.

Opublikowano

Jak pierdolniesz jednemu, to reszta się odczepi.