Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Stały ping

grzehe

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Sytuacja wygląda tak, że gram od 2 lat w cs-a go ciągle na tym samym komputerze oraz internecie nic nie było zmieniane i zawsze miałem po 30 pingu czasami jak coś pobierałem wzrastało do 100 ale miesiąc temu pojawił się taki problem, że mam ciągle ok. 340-390 stałego pingu.

Sprawdzałem na laptopie i też mam taki ping.

Czynności jakie wykonywałem:

-komendy ala pingowe

-wyłączanie antywirusa, zapory

-reinstalowanie cs-a oraz sprawdzanie spójności plików.

-zwiększanie max pingu

Nic nie pomogło jakieś magiczne pomysły ktoś ma o co może chodzić?

Tak jak mówie od 2 lat nic nie zmieniałem i zawsze miałem ping 30+

2 sprawa jest taka:

Jeśli ktos mi strzeli takiego perfidnego headshota (nie tyle, że w głowe), ale takie, że słychać jak weszło to zdarza się, że mi cs-a wyłącza. (tego też nie miałem)...

Opublikowano
|------------------------------------------------------------------------------------------|

|                                      WinMTR statistics                                   |

|                       Host              -   %  | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |

|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|

|                           MOJE IP -    0 |   96 |   96 |    0 |    0 |    1 |    0 |

|                      HOST DOSTAWCY -    0 |   96 |   96 |    2 |    5 |   33 |    3 |