Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

BAZ - przygoda na Youtube!

7ryHard

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć! Ja jestem BAZ i zapraszam Was na mój kanał!

Jestem osobą całkowicie początkująca, co nie zmienia faktu że ostatnio zacząłem to czuć. Myślę że w moich filmikach widać zdecydowany progress.
Zajmuje się nagrywaniem głównie serwerów easy, z tego powodu że jak każdy człowiek mam mase innych obowiązków i nie mam czasu spędzać nieokreślonej ilości godzin na grze.

Do tej pory filmiki na moim kanale pojawiały się nieregularnie, było to spowodowane problem z wrzucaniem filmików. Szukałem rowiązania tego problemu i po dwóch dniach "ciężkiej" pracy udało się! Od tej pory filmiki będą pojawiały się regularnie, aktualnie są to trzy dni w tygodniu a konkretniej poniedziałekśroda oraz piątek.

Serie aktualnie prowadzone:
Metin2: Revoria.eu

Serie zakończone:
Metin2: Terios.PL

Informacja:
Do zakończenia serii z Teriosa miałem problemy z mikrofonem (czasami mikrofon trzeszczał, przerywał bądź przyśpieszał) nie mogłem znaleźć rozwiązania problemu. Trwało to dokładnie pięć odcinków. Dziś podczas nagrywania pierwszego odcinku z serwera Revoria.eu znalazłem źródło problemu, tak więc zamykamy stare dzieje, i staramy się ciągle pracować nad rozwojem kanału korzystając z sugestii oraz krytyki którą dajecie mi w komentarzach. 
Jeśli chcesz pomóc mi w rozwoju oraz być na bieżąco zapraszam do subskrybcji mojego kanału!

Przykładowa produkcja:

Zarchiwizowany