Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Problem z Routerem ( Zmienione IP )

feat

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

( Nie znam się dobrze na komputerach ) 

Witam.

Otóż gdy próbuję zalogować się na stronę konfiguracyjną mojego routera( TP-Link TD-W98011G ).  IP:  " 192.168.1.1 " nie jestem w stanie.

Wyskakuje błąd (Brak odebranych danych).Używam Google Chrome. Jest możliwość że wirusy i  robatki typu adware itd mogły zmienić IP routera ?.Miałem je przez jakiś czas w kompie.Co najlepiej zrobić aby odzyskać stare IP ? 

Opublikowano

Oddałem kompa do czyszczenia.

Niby wyczyścili i wgrali takie programy jak " Launch Ad Muncher " oraz " Vopt 9 ".Niby wszystko fajnie śmiga strony wchodzą bez problemów ale gdy wchodzę na Steam'a i potem do sklepu Steam i wybieram daną grę to wyskakuje mi nowa karta z reklamą.Czyli zupełnie nie znikły.

Niestety nie posiadam instrukcji routera.Ale mam za to 2 małe płytki.Podpisane są: Te User Guide for ( nazwa routera ) contained in the : TD-W8901G directory of this Resource CD

Przeskanowałem ADWCleaner'em i wyskoczyło mi takie cuś. 

[-] [C:\Users\Nana\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data] [search Provider] usunięto : istart.webssearches.com

[-] [C:\Users\Nana\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data] [search Provider] usunięto : search.babylon.com
[-] [C:\Users\Nana\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data] [search Provider] usunięto : search.sweetim.com