Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Nowe konto - 400RP

SethDonner

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam szanowne grono!

Od razu zaznaczę, że nie jestem początkującym graczem i mam kilka kont na 30 poziomie.

Lecz moje pytanie brzmi, jak najszybciej wbić 30 poziom bez inwestowania w konto, mają tylko 400rp za któryś tam poziom.

Grać 3v3? Na boty? Podkreślę, że gram sam. Nie mam teamu do 3v3 czy coś

Za wszelką pomoc będę wdzięczny!

tumblr_nz5oe2KFat1ul9ajgo2_500.gif

Opublikowano

Witam szanowne grono!

Od razu zaznaczę, że nie jestem początkującym graczem i mam kilka kont na 30 poziomie.

Lecz moje pytanie brzmi, jak najszybciej wbić 30 poziom bez inwestowania w konto, mają tylko 400rp za któryś tam poziom.

Grać 3v3? Na boty? Podkreślę, że gram sam. Nie mam teamu do 3v3 czy coś

Za wszelką pomoc będę wdzięczny!

Użyj EloBuddy i Volibota polecam jak sam używam i bana jak nie było tak nie ma. 

Poradnik do tego znajdziesz u @ManiekSpecjalny i jak najbardziej polecam tego użytkownika. Jeśli będziesz mieć problem to musisz na niego zaczekać i Ci odpowie bo na ten czas ma bana ;p. 

­

Opublikowano

od 1-9 zwykłe normale albo boty bo dają tyle samo

10-19 średnie boty i normale dają tyle samo a początkujące 85% expa

20-29 najwięcej dają normale potem średnie boty - 90% expa, a początkujące 70%

Jak nie ustawiasz bota to najszybszym sposobem jest do 19 normale/średnie boty a potem same normale szczególnie że granie na boty jest strasznie nudne 

WhatShouldIDo.png

Opublikowano