Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Backend - Co polecacie?

DeLajt

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie wiedziałem gdzie o to zapytać więc, jakiego języku opłaca się teraz uczyć? Chodzi mi głównie o backendy stron oraz jakieś aplikacje do gier etc. Zastanawiam się nad java / c++ / python / php. Nie znam się na tym zbytnio ale chciałbym popróbować ;) Jak macie jakieś ciekawe linki / poradniki tu podeślijcie też :D 

66344506193801885041.png

Widzimy się na 1.9

Opublikowano

@DeLajt

Uczę się teraz na informatyka (4. tech) i mój nauczyciel (jeden z najlepszych w szkole) uważa, że c# to przyszłość. Swoją drogą ma firmę zajmującą się właśnie robieniem stron opartych na tym języku. Język ten posiada ogromne możliwości (do tego może działać w przeglądarce)

tumblr_mriym1VJau1rpem9no1_400.gif

Opublikowano

Chcesz się uczyć Java czy JavaScript?

Co do kolejności to jeśli miałeś na myśli JavaScript (wykorzystywany w www) to dałbym JavaScript (w sumie chyba najmniej rozbudowany i średnio wymagający) -> a tutaj to sam wybierz C++ czy C# (ale jeśli chcesz się www trzymać to bierz C#) 

Opublikowano

@DeLajt

Uczę się teraz na informatyka (4. tech) i mój nauczyciel (jeden z najlepszych w szkole) uważa, że c# to przyszłość. Swoją drogą ma firmę zajmującą się właśnie robieniem stron opartych na tym języku. Język ten posiada ogromne możliwości (do tego może działać w przeglądarce)

jak większość języków.

Opublikowano

c++ i python też? Byłem przekonany, że tylko c# i javascript