Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Szukam całej ekipy do stworzenia servera.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, tak jak w Temacie poszukuje Ekipy do stworzenia porządnego servera, nie mam jakiegoś tam doświadczenia w tworzeniu servera.

Jestem jedynie doświadczonym graczem w Metin2.

Od jakiegoś czasu chciałem stworzyć server lecz nie jestem żadnym technikiem, graffikiem. 

Mam bardzo dobrą myśl na server i myślę że jak by wszystko poszło po mojej mysli dało by rade zrobić bardzo dobry i stabilny server.

Daje cały plan na server, oczekiwał bym stworzenia czegoś co odwzoruje moją myśl perfekcyjnego servera, myślę że dużo graczy oczekuje tego samego.

Dochody z niego mnie kompletnie nie interesują, chciał bym go zrobić dla dużego grona graczy Metin2.

Chętne osoby do współpracy zapraszam na PW, lub pod postem. Wtedy podam mój kontakt bardziej osobisty. 

Dzięki za uwagę i zapraszam do współpracy.

Kocham mpcforum.pl!!!

18706.png

Opublikowano

W skrócie chcesz zostać pomysłodawcą? Bo z tego co wyczytałem dysponujesz jedynie y.... Doświadczeniem w graniu?

Opublikowano

Pomysłem nie zbudujesz stabilnego serwera,musisz potrafić przynajmniej zrobić podstawę pod taki serwer + mieć środki na postawienie go bo cóż z pomysłem jedynie nie znajdziesz nikogo kto ci zafunduje coś niepewnego...

Opublikowano

Pomysłem nie zbudujesz stabilnego serwera,musisz potrafić przynajmniej zrobić podstawę pod taki serwer + mieć środki na postawienie go bo cóż z pomysłem jedynie nie znajdziesz nikogo kto ci zafunduje coś niepewnego...