Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Visual Studio: Polaczenie z baza, wyswietlanie rekordów i powiadomienia

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Chce zaczac nauke pisania malych programow w visual studio. Na razie jestem w tym zielony wiec prosze nie krytykowac.

Posiadam strone w php. Jezeli ktos na nia wejdzie, do bazy danych dodawany jest rekord z datą wejscia na strone i ip tej osoby.

1.Chcialbym napisac program w visual studio ktory wyswietli wszystkie wyniki z bazy danych.

2. Chcialbym aby program odswiezal sie co 5 sekund.

3. Jezeli nowy rekord zostanie dodany, na pulpicie wyskoczy okienko z powiadomieniem i dzwiekiem.

Problem tkwi w tym ze nie wiem jak zainicjowac polaczenie z baza MySQL.

Hosting nazwa.pl

Moglibyscie jakos pomoc? 

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Opublikowano

Pod żadnym pozorem nie umieszczaj wrażliwych danych (takich jak dostęp do bazy) w aplikacji. Zamiast tego zrób API w PHP lub kup taniego vpsa i wykorzystaj sockety.

Opublikowano

Możesz użyć wrażliwych danych w aplikacji, jeżeli będzie to aplikacja tylko dla CB, lub dla jakiegoś administratora strony i bazy danych.

Opublikowano

Dane do bazy zakoduje i zrobie logowanie do programu. Username i password beda zapisane w bazie danych. Program ma byc dla mnie i mojego kolegi.

### Edit ###

Apropo, dlaczego nie mam pisać "wrażliwych" danych w tym programie? Po kompilacji chyba niemożliwym jest przejrzenie kodu źródłowego. Albo czegoś nie wiem.

Opublikowano