Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jaki cheat ?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Na wstępie zaznaczam, że jestem zielony w temacie ale...zdesperowany....

Chodzi mi o poradę czego muszę poszukać do poprawy wyników w grze na FB. Gra działa na Flashu i wiem, że koalicja włosko-serbska używała do "grania" Charlesa Proxy. Możliwość debugowania stron admini zablokowali ale nadal coś istnieje.

Gdzie szukać , jak ugryźć?

Opublikowano

Zależy jaka gra, i co potrzebujesz jak nic skomplikowanego to autoit i szukanie obrazka ale fajnie jak byś podał nazwę.

"...przeważnie zachowuje się rozważnie ... "

Opublikowano

Gierka nazywa się Na ryby. Kupujesz wędki i sprzęt i łapiesz. Waga ryba zależy od wielu czynników ale najważniejszy to użyty sprzęt ( wędka, żyłka i tzw bonusy siły) . Do tego dochodzi oczywiście "losowość" czyli na dany zestaw łapie się ryby z przedziału od..do... Ryby mają swoją wagę i im większa waga tym więcej pkt za rybę - max to 99. No i koledzy z Serbii, Rumunii i Włoch mają taki program, który łapie same ryby po 99 ( czyli w okolicach rekordu świata albo biją rekordy )

Oczywiście admini problemu nie widzą lub mają go gdzieś ewentualnie nie umieją go znaleźć. 

Wczoraj usłyszałem nową nazwę coś takiego jak Crooks..ale nie wiem czy to prawda a nazwa kompletnie nic mi nie mówi

BTW admini pewnie nie wiedzą co robić bo...Włochami kieruje dobry haker, który za swoje usługi i program kasuje 300 euro miesiecznie

Zarchiwizowany