Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Plugin] Innowacyjny drop, config, bez backdoorów

Luxq1

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

goFQdVv.png?1

Informacje o Mnie:

goFQdVv.png?1

Witam jestem Luxq1 znany z serwer Lastcraf* jestem tam technikiem/wlascicielem

Piszę w javie lekko dwa lata może (Sporadycznie)

Chciałbym udostępnić plugin na drop autorstwa SuSeu 

Ale najpierw opisze go troche informacji o autorze itd.

goFQdVv.png?1

Informacje o Pluginie:

goFQdVv.png?1

Jest to plugin na drop który ma Tzw. LVL na Chacie /lvl, /lvl nick, pisany w te wakacje (2015) ma wiele funkcji które sam możesz

edytować w configu typu, drop z czego czym, procent, wiadomość i inne potrzebne

do tego rzeczy, plugin będzie prawdopodobnie aktualizowany razem z tematem.

goFQdVv.png?1

Informacje o Autorze Pluginu:

goFQdVv.png?1

Autorem pluginu tak jak wspomniałem jest SuSeu znany na skype jako Cytrus424 

Napisał go w wakacje, prawdopodobnie z nudów oraz udostępniam go z powodu

iż, ma go wiele serwerów bez zezwolenia ale tematy z nim zostały usunięte, oraz zablokowane

a ten temat ma zgodę od Autora oraz pozwolenie na rozpowszechnianie, sam plugin ma licencje.

goFQdVv.png?1

Pozostałe Informacje:

goFQdVv.png?1

Sam temat będzie aktualizowany jeśli chodzi o wygląd oraz o update do pluginu narazie jest słabo bo jest

pisany na kolanie czyt. szybko, wszelkie bugi oraz inne rzeczy pisać w postach

Modów proszę o nie usuwanie tematu oraz wszystko co może zaszkodzić, jeśli chodzi o zgodę pw albo