Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem studentem informatyki. Ponieważ przyszła przerwa świąteczna a razem z nią ferie zimowe (Kraków), chciałbym przez te 3 tygodnie "pokodzić" trochę w zaciszu domowym i innym środowisku niż zwykle. Z tego względu wziąłem pod uwagę metina, z którym ostatni raz do czynienia miałem dobre cztery może pięć lat temu.

Sprawa jest prosta, ale trochę uciążliwa. Postawiłem serwer na hamachi, na plikach "taki_nieśmiały". Bawię się serwerem dopiero drugi dzień, połaziłem trochę po plikach, poszperałem tu i ówdzie, ale wciąż mam problemy natury logicznej. Nie odnajduję się jeszcze w tym wszystkim. Wcześniej tworzyłem gry przeglądarkowe, strony internetowe lub programy różnego pokroju, od kreatorów map (do swojej gry) po programy tworzone w ramach zajęć uczelnianych. 
    Przekopałem cały dział "metin2 grafiki modele i mapy" oraz "metin2 questy dify c" natrafiając na różne ciekawostki, które chciałem sprawdzić własnoręcznie. Jednak ostatecznie napotkałem mur nie do przebicia. Z powodu tego właśnie muru, napisałem ten temat. Mam nadzieję, że ktoś z Was, bardziej obeznany w poruszaniu się po środowisku metina, wyjaśni mi nurtujące mnie zagadnienia. :)

Postaram się przedstawić w punktach, czego chciałbym się od Was dowiedzieć.

Jeśli istnieją jakieś tutoriale/poradniki, które prawdopodobnie przeoczyłem (MPC, jest dość obszerne), jak najbardziej będę wdzięczny za podlinkowanie. :)