Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Dobre strony ze skinami

Jano900

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Zna ktoś jakąś dobrą stronę, gdzie mogę kupić skiny za sms, a potem przesłać je do ekwipunku steam? Wiem że jest google, ale nie znam się na tym kompletnie. Instrukcją obsługi też nie pogardzę. 

Opublikowano

To teraz inne pytanie - co tam kupić, żeby się opłacało? Mam tonę hajsu na telefonie, i chciałbym to jakoś "przekonwertować" na środki steam. 

Opublikowano

To teraz inne pytanie - co tam kupić, żeby się opłacało? Mam tonę hajsu na telefonie, i chciałbym to jakoś "przekonwertować" na środki steam. 

csgo-skins.pl

Musisz spojrzeć na rynek bo jest sporo skinów i czasem ich zabraknie, są nowe dostawy itd. ale myślę, że klucze najlepiej.

Opublikowano

­na csgobox.pl najlepiej bo najtaniej 

Klucze może najtaniej, normalne itemy są droższe niż na rynku. AK-47 Case Hardened jakieś 96zł, na steamie 20€.

tenor.gif

Opublikowano

Nie planuję nic kupować za stówę, bo tyle nie mam. Widziałem m4a1 za 30 zł, cena steamowa to 8 euro. Czy takie coś warto kupować? Niby warto, bo 3 zł do przodu, ale na opłacalności w csie się nie znam.

Edit

Jakieś trade url wyskakuje, po prostu kupię zwykłe doładowanie 10 euro do portfela steam. 

Opublikowano

Wejdź w Ekwipunek > Oferty wymiany > Kto może mi wysyłać oferty wymiany?

W tej zakładce masz swój trade URL, który powinieneś wkleić w to miejsce.

NU94p9A.gif

Wracam..

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.