Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Mikro do 40 zł max.

Krystekize

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemano, nie wiem czy to dobry dział, ale mam pytanie.

Czy możecie mi polecić jakieś mikro do 40 zł? Taki tani ale dobry, który nie zbiera szumów, dźwięków w tle i tylko mnie słychać.

Może za dużo wymagam... 

Nie znam się może na tym tak jak tutaj wy wszyscy ale chciałbym po prostu mikrofon bo wiele osób już mi mówi, że mam ,,pierdziawę" xD.

Z góry dziękuję za pomoc.

Opublikowano

Chcesz mikro samo czy może mikro ze słuchawkami. Ja sam posiadałem tylko i wyłącznie 2 pary słuchawek z mikrem jedne dostałem jakieś 10 lat temu od wujka(Tracer-cena też około 60zł max była, mam do dziś działa z*********e zero problemów ludzie zawsze mówili, że dobrze mnie słychać), a kolejne dostałem jako dodatek do czegoś na allegro takie zwykłe dziady, ale też jakość jak na wygląd za 5 zł spoko.

Bardziej bym polecał mikro/słuchawki za tą cenę nie ma nic wspaniałego, ale im bliżej ust masz majka tym lepiej, a taki mikro wolnostojący za 40zł nie wyłapie dobrze głosu i nie zneutralizuje szumów itd. a siedzenie z głową na biurku to męczące. Te słuchawki z mikrem posiadam też Tracera prawie identyczny model tylko, że 10letnie i zero zastrzeżeń.

Opublikowano

https://www.youtube.com/watch?v=G0_jxvp-7Fk&list=FLXzt5srM1L_U7fG9Upne3gQ&index=1

O chodzi o taki stojący mikrofon co ma np. MultiGameplayGuy. do 4 dych może troszkę więcej, widziałem chyba jakieś na ceneo.pl ale chciałem się spytać czy ktoś się zna na mikrofonach np. takim tanim :/