Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Kilka pytań

Damdus

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jako że jestem początkującym graczem, to pytania mogą się wydawać zbyt oczywiste, jednak prosiłbym o udzielenie na nie odpowiedzi:

1. Jak często są dostępne dodatkowe miejsca w garażu za 50% ceny? Na jednym z filmów na yt słyszałem, że były co tydzień, jednak film jest stary i chyba te promocje są już nieaktualne, bo odkąd gram (około 2 miesiące) nie zauważyłem żadnych promocji jeśli chodzi o dodatkowe miejsca.

2. Tak samo do niedawna za wygraną bitwę czołgiem KV-1 dostawałem 10 golda (x3 dziennie), czy ta misja jest już niedostępna?

3. Kiedy zostawiacie sobie w garażu czołgi, a kiedy je należy sprzedawać? Czy przed sprzedażą ściągacie wszystkie moduły? Bo chyba można je wykorzystać czasami w innych czołgach.

4. Czy każdy moduł odblokowuje się tylko raz? Tzn, czy jeśli moduł w czołgu A, pasuje do modułu w czołgu B, to jak mam już czołg A z odblokowanym modułem i kupię czołg B, to będę miał ten moduł już odblokowany?

Dziękuję z góry za odpowiedzi.

Opublikowano

1. Raz na kilka miesięcy, na święta zapewne będzie.

2. Misja, czasem się takie zdarzają.

3. Zostawiać należy te czołgi, które używane są na twierdzach/cw/turniejach. Głównie 6, niektóre 7, 8 i 10 tier. Moduły najlepiej zawsze zdejmować.

4. Wystarczy go raz odblokować, a będzie zbadany już do wszystkich czołgów.

Opublikowano

Witam

Jako że jestem początkującym graczem, to pytania mogą się wydawać zbyt oczywiste, jednak prosiłbym o udzielenie na nie odpowiedzi: