Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Zarost

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam duży problem związany z zarostem.

Mam 13 lat. Rośnie mi taki "koper" na ustach, że można policzyć ilość włosów. Kilkanaście włosów rośnie tylko na lewym policzku. Z prawej strony nawet jednego małego włosa nie ma

Czy ma ktoś jakiś sposób na pozbycie się tego lub przyśpieszenie wyrastania? Muszę co 3/4 dni ten mech golić, żeby nie wyglądać komicznie.

Nie znam się, ale ponoć kobiety golą miejsca intymne jakoś permanentnie. Czy da się w taki sposób zgolić twarz, by broda w ogóle nie rosła?

vlge7.gif

@Ravoner pls

Opublikowano

hahaha serio? :pls: 

kup sobie plastry do depilacji...

Rzeczywiscie zycie jest ciezkie, golic sie co 4 dni przez 2-3 minuty.

JEŚLI CZEGOŚ NIE DA SIĘ ZROBIĆ, TO PRZYCHODZI WTEDY KTOŚ, KTO O TYM NIE WIE I TO ROBI.

Opublikowano

Chodzi też o sposób. Nie powinien rosnąć rownomiernie? Mi wyrasta tylko na jednej części twarzy, z drugiej strony skóra jest gładka beż żadnych mikro włosków

Masz 13 lat i wszystko w Tobie jeszcze ulega zmianie. Pewnie za jaki czas zarost i z drugiej strony się pokazywać zacznie.

"Because I'm a full grown lonely cat in the world."

Opublikowano

Na ustach CI rośnie, mutant :D Na serio to zgól to co tam Ci urośnie i  tą część twarzy, gdzie nic nie masz najlepiej przejedź maszynką cała twarz jakbyś na prawdę miał się golić. To co tam zgolisz zacznie szybciej odrastać i po jakimś czasie powinno się u normalizować.

Opublikowano