Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jak można odciążyć tydzień sprawdzianowy w szkole?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem uczniem gimnazjum i nie ,,zadawala" mnie terminy sprawdzianów, ponieważ mamy 1-2 tyg spokoju i tydz. sprawdzianów i tak w kółko, zamiast np. 2 spr. na tydzień, to mamy 5, a później spokój... Czy wypada poprosić wychowawcę lub dyrektora ? Z góry dziękuje za pomoc.

Opublikowano

A nie macie w statucie szkoły ile jest max sprawdzianów tygodniowo? Jedyne co można zrobić to poprosić nauczyciela o przełożenie, nie wiem czy dyrektor się zainteresuje.

Opublikowano

Tak jak pisze kolega wyżej w statucie szkoły wszystko jest nam wychowawca na początku powiedział że 2 spr na tydzień więc jak bym się nauczyciela spytał ;)

Opublikowano

W  statucie masz napisane ile maksymalnie moze byc sprawdzianów,poczytaj o tym albo z dyrką pogadaj.

U nas były max 2,kiedy były wypełnione to zamiast sprawdzianów mówili że to kartkówka aż zmienili z 2 do 3,ale dalej kiedy są zajete to kartkówki zamiast tego robią. Z nauczycielem sie nie wygra

79160594027661829163.png

Opublikowano

Nie iść na sprawdzian i napisać go w innym terminie, jedna nieusprawiedliwiona jeszcze nigdy nikogo nie zabiła.

Do tego, w statuach jest zazwyczaj określone ile może być maksymalnie sprawdzianów w tygodniu/dniu - najczęściej jest tak, że na 1 dzień przypada tylko 1 sprawdzian, a w tygodniu może być ich tylko 3.

Opublikowano