Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Tworzenie gry przeglądarkowej.

S!emka.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów bardzo gorąco w ten chłodny wieczór.
Postanowiłem napisać swoją grę przeglądarkową, plan gry mam już rozpisany na kartkach, teraz porzebuję go przenieść na grę - a jako, że jestem zielony w tych sprawach to proszę was o pomoc. Nie piszcie mi, że długo mi zajmie nauka bo  ja to wiem, lecz myślę, że jak się postaram to szybko mi to zleci.

Gra ma być typową "klikanką" coś typu www.s10.footballteam.pl, lecz będzie to tematyka motoryzacyjna.
Tutaj rodzi mi się masa pytań.
1. Jak napisana jest ta gra?
2. Jak napisany jest moduł "Szatnia" i itemy które po założeniu są na manekinie?
3. Gdzie mam załatwić płatność przez PSC w mojej grze?
4. Jakie będę potrzebował konkretnie rodzaje grafik? (wygląd strony).
5. Ile będę potrzebował miejsca by taka gra się zmieściła?
6. Polecane hostingi gier przeglądarkowych.

Przepraszam za taką ilość pytań, szukałem w googlach odpowiedzi na nie ale nie znalazłem...

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów bardzo gorąco w ten chłodny wieczór.

Postanowiłem napisać swoją grę przeglądarkową, plan gry mam już rozpisany na kartkach, teraz porzebuję go przenieść na grę - a jako, że jestem zielony w tych sprawach to proszę was o pomoc. Nie piszcie mi, że długo mi zajmie nauka bo  ja to wiem, lecz myślę, że jak się postaram to szybko mi to zleci.

Gra ma być typową "klikanką" coś typu www.s10.footballteam.pl, lecz będzie to tematyka motoryzacyjna.