Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Android a video na zalukaj

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej.

Mam pewnien problem z odtwarzaniem video na stronie zalukaj. Chcialabym odpalic serial, ale nie mogę odpalic video.

Wiem, ze nie ma flasha na najnowsza wersje androida i da sie otworzyc przez mozzille.

wlasnie ja nie potrafię xD

Slyszalam ze nie mam jakiejs wtyczki.

moglby mi ktos pomoc?

PS: jestem nowa w tych tematach. Jezeli to zły dzial moge prosic o przeniesienie?

QjprBF.png

Opublikowano

Hej.

Mam pewnien problem z odtwarzaniem video na stronie zalukaj. Chcialabym odpalic serial, ale nie mogę odpalic video.

Wiem, ze nie ma flasha na najnowsza wersje androida i da sie otworzyc przez mozzille.

wlasnie ja nie potrafię xD

Slyszalam ze nie mam jakiejs wtyczki.

moglby mi ktos pomoc?

PS: jestem nowa w tych tematach. Jezeli to zły dzial moge prosic o przeniesienie?

Polecam ściągnąć przeglądarkę Dolphin, albo jakiś zamiennik (np. Puffin). One obsługują flasha. Po wejściu na jakąś stronę z flashem wyświetli się komunikat "czy pobrać flash player?". Lub mozna zrobic to manualnie ściągając z dolphin.com/lab/en/ - działa na wszystkie wersje androida polecam.

#teams4bal

Opublikowano

Nie pyta cię o zainstalowanie? To nie jest związane z ustawieniami, jaki telefon?

y8HqE13.png                             

Opublikowano

Dolphin mi nie dziala. Nie odpala mi video. Musze miec flasha ... moze cos w tel w ustawieniach?

naciśnij w tło wideo taki znaczek trójkąta