Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Problem ze skryptem na wiadomość tekstową.

chudy1507

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam was bardzo serdecznie, z góry pisze, że jestem nowy w tych sprawach i byłbym bardzo wdzięczyny za waszą pomoc! Mam problem bo mam napisany skrypt:

command /vip
    trigger:
        send "&6&lKomendy Vipa:"
        send "&6- 3 sethome,"
        send "&6- /tpahere,"
        send "&6- /kit vip,"
        send "&6- /warp vip,"
        send "&6- /heal,"
        send "&6- /hat"
        send "&c Vip kosztuje: 2.46PLN"
        send "&c Vipa mozesz zakupic na: ..."
        send "&cPozdrawia Ekipa &b&lThin&e&lWorld&r&c!"

a jak go sprawdzam wpisujac /sk reload Vip

To to pojawia się w logach:

16:57:56] [server thread/INFO]: [Skript] Encountered 12 errors while reloading Vip.sk!
[16:59:21] [server thread/INFO]: [Skript] Reloading Vip.sk...
[16:59:21] [server thread/ERROR]: indentation error: expected 0 tabs, but found 4 spaces (Vip.sk, line 2: trigger:')
[16:59:21] [server thread/ERROR]: indentation error: expected 0 tabs, but found 8 spaces (Vip.sk, line 3: send "&6&lKomendy Vipa:"')
[16:59:21] [server thread/ERROR]: indentation error: expected 0 tabs, but found 8 spaces (Vip.sk, line 4: send "&6- 3 sethome,"')
[16:59:21] [server thread/ERROR]: indentation error: expected 0 tabs, but found 8 spaces (Vip.sk, line 5: send "&6- /tpahere,"')
[16:59:21] [server thread/ERROR]: indentation error: expected 0 tabs, but found 8 spaces (Vip.sk, line 6: send "&6- /kit vip,"')