Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Problem z lagami po 15.00

Zaacny

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Od dłuższego czasu po około godzinie 15.00 zaczynam mieć lagi, freezy, skoki postaci i minonów w lol-u.

Normalnie przed tą godziną mam ping 60, zaś późnej wzrasta do 69ms. Te cyfry ciągle pozostają takie same w tych godzinach.

Dziwi mnie to, że postać i skille zachowują się jak przy 120-200ms, a nie 69.

Gram w lola od roku na internecie od Orange 80Mb i problem ten zaczął narastać od 5 patchy(1-miesiące). Zaś w tym patchu to już tragedia.

Mogę prosić o propozycję naprawy tego?

Pozdrawiam!

@Edit:

WTFast odpada. Nie zamierzam płacić.

x

Opublikowano

WTFast jest programem darmowym, więc nie wiem, za co chciałbyś płacić. :P Co do tematu, to zapewne wina Riot lub po prostu dostawcy internetowego, ostatnio dużo dostawców ma problemy w League. Oczywiście, wina leży po stronie twórców gry, bo sam nigdy nie miałem jakichś problemów, spadków etc, a teraz to jest okropieństwo.

Opublikowano

WTFast jest programem darmowym, więc nie wiem, za co chciałbyś płacić. :P Co do tematu, to zapewne wina Riot lub po prostu dostawcy internetowego, ostatnio dużo dostawców ma problemy w League. Oczywiście, wina leży po stronie twórców gry, bo sam nigdy nie miałem jakichś problemów, spadków etc, a teraz to jest okropieństwo.

Nie doczytałem ;D

Przekonany tym pobrałem, zarejestrowałem się i zacząłem testować. 

1sza Próba - ustawienia automatyczne.