Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

NosTale DE - kilka pytań

Greedy_Smurf

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć! Oto kilka moich pytań odnośnie zagranicznego serwera a dokładnie Niemieckiego.

-NosDolary ,jak jest "tam" z doładowywaniem? Czy za 300ZŁ PLN dostane tyle samo co u nas? W tej sprawie jestem laikiem więc proszę o pomoc.

-Jak zarobić? Co sprzedawać? Co najdrożej schodzi? Zakładajmy że będę mieć 2100ND ,jeżeli wszystko dobrze pójdzie. 

-Czy da się znaleźć szybko naszego rodaka na DE? Są jakieś tam rodziny polskie na nieco wyższym poziomie. Rozchodzi się o poziom intelektualny. 

To chyba na tyle. Dzięki 

Sprzedam konto Origin z grą The Sims 4 Edycja Specjalna ! Tylko teraz promocja aż 75%! ! !

Na platformie Origin ,sklepach typu Empik i inne cena wynosi około 200ZŁ. U mnie kupisz za zaledwie 50 zł! Więcej tutaj:

http://www.mpcforum.pl/topic/1496290-sprzedam-konto-origin-z-gr%C4%85-the-sims-4-cyfrowa-edycja-specjalna/

Opublikowano

Cześć! Oto kilka moich pytań odnośnie zagranicznego serwera a dokładnie Niemieckiego.

-NosDolary ,jak jest "tam" z doładowywaniem? Czy za 300ZŁ PLN dostane tyle samo co u nas? W tej sprawie jestem laikiem więc proszę o pomoc.

-Jak zarobić? Co sprzedawać? Co najdrożej schodzi? Zakładajmy że będę mieć 2100ND ,jeżeli wszystko dobrze pójdzie. 

-Czy da się znaleźć szybko naszego rodaka na DE? Są jakieś tam rodziny polskie na nieco wyższym poziomie. Rozchodzi się o poziom intelektualny. 

To chyba na tyle. Dzięki