Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Co ciekawego chcielibyście zobaczyć na serwerze o trybie RolePlay?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Co chcielibyście zobaczyć na serwerze Rp (Role-Play) jakie rzeczy co ciekawego  ?

Na serwerze zarabia się (jak na razie ) poprzez łowienie rybek i sprzedawanie ich w sklepach. za kasę można kupić działki. i to jest chyba wszystko jak na razie. Więcej właściciel nie wymyślił PS. ja  nie jestem właścicielem tylko technikiem i współwłaścicielem  (właściciel wymyśla a nie ja :P)

Jeżeli odpowiadasz na moją odpowiedź użyj opcji "Cytuj" lub oznacz mnie w poście @adam23450

Opublikowano

Głównie to autorski system banków, kupowania działek budowlanych itp. itd. :-)

Typowy serwer minecraft...

ExPcJyI.png

10/50/100/500/1000

Opublikowano

A coś jeszcze ?

Jeżeli odpowiadasz na moją odpowiedź użyj opcji "Cytuj" lub oznacz mnie w poście @adam23450

Opublikowano

Nie napisałeś w temacie jaki dokładnie robisz tryb. Rp fantastyczne czy nowoczesne ? A może RealLife ? Radze edytować i podać dokładniejsze informacje.

Jeden z niewielu oficjalnych partnerów minecraft pochodzących z polski.

goPYjbL.png

Opublikowano

/me /do i tak dalej jak w SA:MP

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Choć mówią mi: Synthious, weź ćpanie odstaw... - Ja tylko chcę pizdę mieć #AnnaGrodzka

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, wiesz co jest pięć?

Opublikowano