Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Niedostępny rynek

sony748

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Z racji, że jestem nowy w cs.go chciałem się was zapytać o rynek społecznościowy. Otóż gdy wejdę w rynek wyskakuje mi coś takiego:

Rynek jest niedostępny z następujących powodów:
  • W twojej historii transakcji, w przedziale czasu od 30 dni do roku wstecz, musi figurować potwierdzony zakup i musi być ona wolna od odnotowanych niedawno zwrotów i sporów płatniczych. Aby znieść to ograniczenie...
  • Twoje konto jest ograniczone. Aby znieść to ograniczenie...                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            I tu rodzi się moje pytanie: jak znieść te ograniczenia? Jeśli doładuję konto to będę mogł kupować rzeczy, skiny, klucze do skrzynek czy muszę coś innego zrobić?

Opublikowano

Doładuj sobię konto za 5 euro i kup sobie byle co, jakąś grę na steam za parę centów, żeby tylko odblokować.

https://gyazo.com/fda5cdba015589562e3ae6f91d845bc0

xD xD xD

TOP1 FIGHTER MPC

https://embed.gyazo.com/e7d06a14193aec972bb7a82e59041e87.png

Opublikowano

Tzn. mam wydać 5$ na jakąś grę ze steam czy wydać 5$ w sklepie cs.go np. na jakieś klucze żeby zdjąć ograniczenie?

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.