Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Co myślicie o serwerze na styl starych frakcji? Ankieta.

Rever_PL

Aniketa 1.  

14 użytkowników zagłosowało

1. 1. Czy zagrał byś na takim serwerze ?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

<- R

<- E 

<- K

<- L

<- A

<- M

<- A

NAZWA : Kharogth.pl / Do ustalenia 
Wersja : 1.8.x

MiniPortfolio : Nazywam się Adrian , mam 15 lat. Mieszkam w województwie Wielkopolskim. Moim hobby jest architektura , budownictwo , historia i informatyka. W minecraft’a gram od 4 lat więc można powiedzieć że jestem weteranem. Przez cały ten czas przyglądałem się pracy administracji i jak działają serwery. Po tym czasie zrozumiałem czego potrzebuje gracz , czyli dawnego mnie.

Rozgrywka : Moim pomysłem na , serwer są już znane wielu ‘frakcje’ które połączone zostały by z używanymi dotychczas gildiami. To połączenie zostało by nazwane - Chapters (ang. Zakon)●.
Drop był by taki idealnie zrobiony tak jaki jest na , wielu EasyHC. Opisuję poniżej opis rozgrywki (główne dodatki) :

Duża ilość różnorakich ‘eventów’ , takich jak : OX , Parkour , spleef i inne. Odbywały by się one w różnych odstępach czasowych.

Po zabiciu gracza wypadała by jego głowa + na spawnie można by było kupić ‘customowe’ głowy które upiększały by naszą bazę.