Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[L#] Nagroda w postaci bana

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

niekoniecznie ban wave, raczej l# jest wykrywalny. zrobilem nowe konto i dostalem bana po 3 grach z botami ;)

Jakoś nie chce mi się w to wierzyć. Ściema jak nic. Gram na L# od ponad roku (kiedyś straciłem swojego maina chyba w patchu 4.20) na zakupionym koncie i nie dostałęm bana. Gram na standardowo zainstalowanych skryptach bez modyfikacji. Nawet ezevade nie ustawiałem i jak na razie cisza. Pewnie reporty działają. Albo jestem na liście bana, ale w końcówce ;)

Opublikowano

Jakoś nie chce mi się w to wierzyć. Ściema jak nic. Gram na L# od ponad roku (kiedyś straciłem swojego maina chyba w patchu 4.20) na zakupionym koncie i nie dostałęm bana. Gram na standardowo zainstalowanych skryptach bez modyfikacji. Nawet ezevade nie ustawiałem i jak na razie cisza. Pewnie reporty działają. Albo jestem na liście bana, ale w końcówce ;)

Do tej pory omijały mnie wszystkie banwave a jedyne bany były na crackowanych kontach za zoom hacka dawno temu, więc postanowili, że zrobią mi prezent na koniec sezonu.

Chyba, że to po prostu za tickety albo reporty sprzed paru miesięcy, bo przez ostatni miesiąc prawie w ogóle nie grałem a wcześniej tylko sporadycznie. Jeśli tak to długo zajęło im sprawdzanie

Już wolałbym go dostać jakiś miesiąc temu z całą resztą to przynajmniej zdążyłbym ogarnąć jakieś konto

Opublikowano