Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jak zacząć zarabiać na CS

DeLajt

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem tu konkretnym laikiem i dopiero planuje zakupić cs:go glównie do zarobku ale takze aby czasem sobie pograc i tu mam do was pytanie jak mozna na tym zarobic slyszalem o tych jackpotach etc. ale nie znalazlem nic ciekawego na ten temat mozecie moze zapodac jakis link i powiedziec od czego zaczac? Jak zdobywac skiny etc. :) z gory dzieki za pomoc.

Ps: sorki za orto pisze z tel :)

66344506193801885041.png

Widzimy się na 1.9

Opublikowano

Jak chcesz zarobić grając w csa i nie wiesz jak to zrobić to od razu wyjdź. Chcesz zarobić? Kup skiny i wjeżdżaj na jackpoty lub otwórz 1000 skrzynek i dropnij jedną kose jak lizak

Opublikowano

Zarobić? można tylko trejdując, sam zarobiłem tak pare tysięcy , ale do trejdowania jest potrzebna spora znajomość tematu.

Jackpoty to zwykły hazard. Na pewno są strony tego typu gdzie obstawia się realne pieniądze nie trzeba miec cs i bawić sie w obstawianie skinów, które potem cięzko wymienić na realne pieniadze.

Opublikowano

Zarobek w CS:GO w 90% opiera się na hazardzie mowa tutaj o BestPotach (Sam na tym sposobie dorobiłem się ponad 1k zł)  i Lounge'u.

Na samych skinach przy wymianie też da się zarobić lecz skin ten musi być "uniwersalny" mieć pattern etc. (np.Ak-47 Case Hardenend).

Ogółem:
Zarobek w cs;go jest możliwy, ale na ten moment nie opłacalny no, chyba że jesteś "dzieckiem szczęścia". :)

Opublikowano