Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Turbo cache gt220

erpie

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam karte gigabyte
"Turbo cache memory size up 1gb on board 512mb gddr3 memory"
(system memory requirement 2gb)
czyli jak będe mieć minimum 2gb ram wsadzone w kompie to mb w karcie bedzie 1gb? 
jak to działa, jestem zielony :D

Opublikowano

Na karcie masz już 1 gb pamięci która może być wykorzystywana do różnych czynności i tam jest napisane że jest złożona z 2 pamięci po 512mb które mogą być rozdzielane :) "(system memory requirement 2gb) oznacza że wymagana pamięć systemowa do tej karty graficznej jest 2 gb ramu komputera :) 

Opublikowano

Na karcie masz już 1 gb pamięci która może być wykorzystywana do różnych czynności i tam jest napisane że jest złożona z 2 pamięci po 512mb które mogą być rozdzielane :) "(system memory requirement 2gb) oznacza że wymagana pamięć systemowa do tej karty graficznej jest 2 gb ramu komputera :) 

Mhm, teraz mam 1gb i mam 512 teraz dokupie 4gb to bedzie 1gb ? będe musiał coś tam ustawiać czy samo zaskoczy na 1gb?

Opublikowano

Tego typu pamięć wykorzystują tylko niektóre gry zoptymalizowane pod chipsety Nvidii. Nie będziesz miał 1 Gb więcej pamięci grafiki bo to nie jest pamieć dla karty graficznej  , gra sobie użyje tyle ile będzie potrzebowała albo wcale.

Na podobnej zasadzie działa share memory,  obydwa typy pamięci używają RAM komputera i  przeznaczone są tylko na tekstury ładowane przez gry tymczasowo do pamięci.