Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Unia Europejska

Argfor

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moglibyście mi przedstawić swoje argumenty za lub przeciw istnieniu polski w UE? Nie chcę wywoływać jakiś kłótni, po prosu nie znam się na tym, a chciałbym się co nieco dowiedzieć.

Opublikowano