Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jaki UPLOAD, jaki komputer? - stream twitch czy hitbox?

klik1234

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, chciałbym zacząć od tego iż nie znam się na stream/owaniu lecz bardzo chciałbym zacząć to robić gdyż reprezentuje wysoki poziom gry oraz mam zajebi.... zgrana i śmieszną ekipe do gry.

Dlatego też chciałbym się zająć tym na poważnie. Jestem świeżo po przeprowadzce i tu gdzie teraz mieszkam UPLOAD sięga od 2-3 mb/s i moje pytanie czy wystarczy to do streamu (oczywiscie mowa o cs:go) oraz jaką mniej więcej stacjonarkę złożyć by też w miarę ogarniała.

Proszę o pomoc konkretnych ludzi nie nabijanie postów z góry wielkie dzięki pozdrawiam! ;)

Opublikowano

720p, to trzeba przetestować zależy też jakie masz to 2mb czy jak wysyłasz czy w umowie. W umowie to 3mbs na 100% wystarczą

Co do 2 pytanie wybierz Twitch'a bo tam przynajmniej trochę ludzi ci przyjdzie.

skillhost-white.svg

Opublikowano

Na twitchu jest więcej ludzi i jest bardziej popularny. Łatwiej ci będzie tam znaleźć widzów.

Na hitboxie z tego co wiem jest niskie opóźnienie. 

W streamowaniu najważniejszy jest procek i upload. (i5 4690k będzie git)

Co do uploadu właśnie warto byłoby wiedzieć czy to mB/s czy mb/s, jednakże tak czy siak jakość będzie wystarczająca na początki.

Co do tego kompa jeszcze to możesz się popytać w tym dziale:

http://www.mpcforum.pl/forum/439-komputery-sprz%C4%99t/

Ale fajnie by było gdybyś napisał też budżet, bo nie wiadomo ile możesz przeznaczyć na tego nowego PC'ta. 

MAL