Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Napisanie skryptu do NoCheatPlus na banowanie.

mcblui323

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy ,ktoś napisze skrypt gdy plugin NoCheat+ wyśle wiadomość do konsoli że jakiś gracz ma cheaty to go zbanuje.

Ja myślałem żeby skrypt wykrywał np. Wiadomość na serwerze lub w konsoli "NCP"i nick gracza który pisze po tym napiśie "NCP"i zbanował tego gracza za cheaty przez console.

Opublikowano

takiego skryptu nie da się napisać sam jestem programistą c# I wiem że tylko tutaj plugin da rade, powieważ gdy gracz wpisze /heater zdzisu1337 to wtedy plugin wysyla "wiadomość" a wartość np. czyniebanowac caly czas szuka tej wiadomosci a w skripcie sie tego nie da wykonac, ponieważ jest to uproszczony c++ a gdyby nie był uproszczony wtedy było by to wykonywalne

Pomogłem? Daj like ;)

Opublikowano

A tak się da gdy,ktoś napisze /spdawdz np.mcblui to za tym graczem spawni się zombie na 1 sek potem znika i znów się spawni na 1 sekunde tak aż 4 razy, i ten zombie ma mieć najmniej żyć jak to możliwe tak aby go zabić za 1 hitem z łapki i gdy gracz go zabije to dostaje bana i żeby zombie był na potce niewidzialnośći (albo żeby był jakoś niewidzialny)

A jeśli da się żeby zamiast zombie zespawnić playera to też może być

Opublikowano