Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Szukam anime z romansem

kuba747

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, szukam anime typu romans ale jestem zielony w "romansach" i chciałbym obejrzeć coś co mnie nie zrazi do dalszego oglądania. Z góry dzięki za pomoc :)

Silentiumpc gladius m20 | Silentiumpc vero L1 500w | Msi b150 pro/vdh | i5 6500 | Sandisk ssd plus 240GB | Silientiumpc Fortis 3 | 8GB DDR4 | Gtx 660 OC 2GB |

Opublikowano

3. Tytuły tematów muszą odzwierciedlać jak najdokładniej ich treść. Np.: nie "Szukam animu!", a "Szukam anime z romansem".

Czytanie regulaminu nie boli. Naprawdę.

Jak wyżej Toradora!.

Honey and Clover

Nodame Cantabile

Clannad

Angel Beats!

Chuunibyo

5 cm per second

Szept Serca

2tiVkFa.png

Shinden jeździ Multiplą

Opublikowano

@Ariness przepraszam mój błąd miałem długą przerwę od forum.

Dziękuję za odpowiedzi zaraz posprawdzam.

Silentiumpc gladius m20 | Silentiumpc vero L1 500w | Msi b150 pro/vdh | i5 6500 | Sandisk ssd plus 240GB | Silientiumpc Fortis 3 | 8GB DDR4 | Gtx 660 OC 2GB |

Opublikowano

Z tych "lekkich" romansów:

- Sankarea,

- Angel Beats!,

- Bosou Renkin.

Coś bardziej:

- Yamada-kun to 7-nin no Majo,

- Tasogare Otome x Amnesia,

- Date A Live,

- Plastic Memories (tu polecam podchodzić z dystansem, bo potem zapomnieć ciężko ;x),

- Shakugan no Shana.

Oczywiście nie są to zwykłe romanse, bo takie bez akcji to sama nuda. B)

Ps. w SAO jest fajny (w sumie, mój ulubiony xD) romansik, jeśli nie oglądałeś. :D

Opublikowano